Blog o SEO a online marketingu
Blog SeoTrendsByť viditeľný. Byť viditelný na prvej stranej vyhľadávania. Byť na prvej pozíci. To je cieľ SEO a online marketingu. Popravde koľkokrát ste v poslednej dobe klikli na druhú stranu výsledkov vyhľadávania…?
Blog o online marketingu, SEO, PPC reklamách, stratégii a tvorbe webových stránok
V článkoch nájdete moje názory na stratégiu online marketingu, prečo riešiť SEO a ako súvisí s PPC reklamou. Pri tvorbe webových stránok sa venujem najmä tomu, aby naplnili účel z praktického hľadiska. Dizajn webových stránok je potrebné testovať, meniť v reálnom čase farbu, obrázky, písmo, aby sa dosiahlo potrebného efektu. Štatistika, merania, analýza výsledkov v Analytics 4, Google Ads alebo Search console sú zaujímavé témy na išpiráciu pre vlastný biznis.
SEO eshop: 20 rýchlych tipov, ktoré zvládne aj začiatočník
SEO pre eshop čo to je? Pre tých, ktorí začínajú s online predajom, môže byť svet SEO zdanlivo zložitý. Preto som spísal základné a hlavne jednoduché body, ktoré vám pomôžu pochopiť a urobiť prvé kroky pre úspešnú SEO stratégiu v oblasti e-commerce. Nech vám mojich 20...
Vianočný Coca-Cola kamión 2023 a jeho cesta
S blížiacim sa obdobím sviatkov sa vianočný kamión Coca-Cola objavuje ako maják sviatočnej vianočnej nálady a veselosti. Vianočný kamión s bohatou históriou siahajúcou už do minulého storočia sa stal synonymom ducha dávania, šírenia dobrej nálady a vytvárania trvalých...
SEO Trends 2024 držte krok s inováciami
SEO trends 2024 sledujem s očakávaním a verím, že oblasť SEO optimalizácia pre webové vyhľadávače bude pre online podnikanie stále kľúčovejšia. S každým rokom sa vyvíjajú algoritmy vyhľadávačov a správania sa užívateľov, a preto je nevyhnutné držať krok s najnovšími...
Migrácia webových stránok z hľadiska SEO
Migrácia webových stránok na nový CMS (systém manažmentu obsahu) je nevyhnutnou súčasťou života firemnej webovej stránky alebo e-shopu. Raz sa každý úspešný, rastúci e-shop dostane do situácie, kedy je potrebné zvážiť či zabezpečenie, dizajn, organizácia webových...
PPC Trends 2024 v digitálnom marketingu
V rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí digitálneho marketingu je pre úspešné PPC kampane nevyhnutné optimalizácia podľa aktuálnych PPC trendov. V roku 2024 je nastavených niekoľko trendov, ktoré majú zmeniť spôsob, akým firmy pristupujú k inzercii „Pay per click“ s...
Ako byť prvý vo vyhľadávaní Google?
Umiestnenie na prvom mieste v Google pre konkrétne kľúčové slovo alebo frázu je bežným cieľom mnohých majiteľov webových stránok a firiem, pretože môže výrazne zvýšiť vašu viditeľnosť a návštevnosť online. Dosiahnutie a udržanie prvej pozície v Google je však zložité...
SEO check, SEO test, kontrola SEO v praxi
„Kontrola SEO" alebo „SEO test“, či anglicky „SEO check“ zvyčajne označuje proces alebo činnosť, ktorá zahŕňa hodnotenie optimalizácie webovej stránky pre vyhľadávače (SEO) a identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné zlepšiť. Nie je to názov konkrétneho nástroja SEO,...
PPC špecialista: kľúč k úspešným PPC kampaniam
PPC špecialista je zodpovedný za správu online reklamných kampaní, predovšetkým prostredníctvom platforiem ako Google Ads a Microsoft Advertising (predtým Bing Ads). Ich hlavným cieľom je prilákať cielenú návštevnosť na webové stránky alebo vstupnú stránku a zároveň...
PPC pre Martin a Žilinu
PPC, čo je skratka pre "Pay-Per-Click" (platba za kliknutie), je model digitálneho marketingu, pri ktorom inzerenti platia poplatok za každé kliknutie na ich reklamu používateľom online. Je to metóda nákupu návštev webových stránok namiesto ich získavania organickým...