Texty, články, Reklama
Blog SeoTrendsBlog
Prečo váš e-shop neláka zákazníkov a neprináša zisk? Lebo GA4…
Základom prevádzkovania e-shopu je zisk. Čo je však dôvodom, že niektoré online obchody prosperujú, iné stagnujú a veľká skupina doslova „padá na hubu“? Môžete tomu hovoriť zákon džungle, alebo pravidelne opakujúce sa recesie v obchodnom prostredí, kde prežijú len tí...
Akú silu a dosah majú kampane Google Ads?
Viete kde všade sa môžu Google ads reklamy zobrazovať? Vedeli ste, že keď budete mať ambíciu stať sa jednotkou na trhu, tak je to možné, aj keď o vás ešte nikto nepočul? Google Ads vám ponúka tieto možnosti zobrazenia reklamy...Vyhľadávacie kampane Google...
12 dôvodov prečo PPC reklama Google Ads
PPC reklama je pevnou súčasťou každej marketingovej stratégie úspešného biznisu. A to bez pochýb! Iste, nájde sa veľa pozitívnych aj negatívnych argumentov, ale z môjho pohľadu je to skôr vecou stratégie než PPC reklamami. Predstavím Vám tie najdôležitejšie body,...
26 zlepšení e-shopu ako zvýšiť zisk
Neviem, či si niekto z vás uvedomil, že klikáte myšou celý deň a zároveň ťukáte prstom, väčšinou palcom, do obrazovky telefónu. Pre niekoho kratochvíľa, pre iného otrava, ale v jednom sa užívatelia zhodnú, ak niekto chce (musí) urobiť nákup, tak to musí byť rýchle,...
Marketingový plán – Ideálny rozpočet na online marketing alebo kampaň
Dnes každá agentúra, každí špecialista tvrdí, že má pre Vás ideálne riešenie marketingu, ideálny rozpočet na online kampaň. Osobne by som spozornel pri ponukách, či zdôrazňovaní slova ZADARMO. Som tu už na svete pár rokov a nikdy som nedostal nič zadarmo. Ani kura...
Ako si založiť e-shop bez chýb
Máte skvelý nápad a rozhodnete sa ho pretaviť do zisku. Prvé, čo Vás napadne je e-shop. Bez premyslenia si založíte e-shop a po 2-3 rokoch zistíte, že to nejak nefunguje. Prvotné nadšenie je preč, už ste skúsili aj pár freelancerov a agentúr, minuli ste aj dosť...
Stratégia značky
Ak si niekto myslí, že na budovanie a stratégiu značky bude stačiť pár odrážok na zdrape papiera, tak sa mýli. Dnes každá spoločnosť alebo jednotlivec musí pochopiť, že úspešné značky nevolia svoje kroky intuitívne, ale sledujú podrobný plán, teda marketingovú...
Čo je SEO a prečo ho riešiť?
Ak máte web stránku alebo e-shop, tak ste určite počuli o výraze SEO. V prenesenom význame to znamená viditeľnosť na webe. Myslíte si, že veď máte peknú, funkčnú, dokonca aj responzívnu stránku, tak načo by som mal riešiť SEO alebo platiť SEO konzultanta. Jednoducho...