⇑FB ⇑SEO ⇑PPC

Ponuka služieb

…aby marketing bol zážitkom.

Ako vytvoriť hodnotný obsah

Na začiatok musím povedať, že online marketing pre mňa nie je akýmsi balamutením zákazníkov alebo tvorbou propagačného letáku. Online marketing je pre mňa prostriedkom na distribúciu nových, zaujímavých myšlienok potenciálnym zákazníkom. V zásade hodnotný obsah vašej stránky alebo príspevkov na sociálnych sieťach, má riešiť problémy vašich zákazníkov, prípadne im byť odpoveďou na ich otázky. Pýtate sa kde je predaj? Aký mám z toho zisk?

Príklad:

Zákazník má nový obraz. Potrebuje vyvŕtať dieru a následne ho zavesiť. Zákazník nechce kúpiť vŕtačku a háčik, ale ak mu ich predáte, vyriešite tým jeho problém… To je správna ponuka služieb.

Odpoveď na otázku:

Hodnotné informácie „ako zavesiť správne a jednoducho obraz“ hovorí o vašej firme, že vnímate potreby zákazníka, chcete mu pomôcť vyriešiť jeho problémy, teda ste dôveryhodní a oplatí sa s vami obchodovať. Ešte raz „ponuka služieb“ = „riešenie pre zákazníka“

Možnosti Digitálneho marketingu sú ohromujúce. Stačí si len vybrať…

Nastavenie biznis stratégie

Každá firma na začiatku je o emócii, o zápale, o dôvere v seba a svoje schopnosti…

Aký je postup?

Postup  na vytvorenie biznis stratégie:

  • Analýza aktuálneho stavu
  • Prieskum trhu a správanie zákazníkov na webe
  • Porovnanie s konkurenčnou značkou
  • Vyhodnotenie a návrhy na zmenu
  • Stratégia online marketingu
  • Realizácia a nastavenie
  • Konzultácie, poradenstvo

Podrobná Analýza

Bez analýzi, ani krok. Rýchlo a efektívne si viete zmerať, či vaša značka má správny smer.

Čísla neklamú

Obrovskou výhodou digitálneho marketingu je, že si viete v reálnom čase overiť vaše strategické kroky budovania značky, kvality obsahu na webe a účinnosti reklamy. Množstvo kvalitných nástrojov vám pomôže zacieliť reklamu len na tých zákazníkov, ktorí sú vám šití doslova na mieru.

Facebook business

Facebook je sociálna sieť, ktorá vám umožní získať potenciálnych zákazníkov na váš web.

Facebook pixel a remarketing

O Facebooku, či sociálnych sieťach si môžete myslieť, čo chcete, ale neupriete im potenciál záskavania nových zákazníkov.

Facebook možnosti:

  • Reklamy pre všetky druhy biznisu
  • Remarketing
  • Merania a analýzy

Na Facebooku je najlepšie, že Facebook presne vie, kto reaguje na vaše príspevky a vy si môžete vytvoriť adekvátne publikum.

Platená Reklama PPC

Pripravte si dostatočný rozpočet, buďte trpezlivý a výsledok sa dostaví

Chcem byť TOP hneď!

Platenú reklamu „Pay Per Click“, doslova plať za kliknutie, je možné využiť niekoľkými spôsobmi, a to:

  • ako nástroj na overenie správnosti výberu kľúčových slov
  • presun webu na prvú stranu vyhľadávania
  • budovanie mena značky
PPC

Z môjho pohľadu je PPC „dobrý sluha, ale zlý pán.“ Prečo? Štatisticky 60% užívateľov internetu používa rôzne blokovacie programy reklám vo vyhľadávačoch. Tento spôsob je zaujímavý najmä kvôli Google AdWords a okamžitú pozíciu na tope vyhľadávania, či prípadný remarketing existujúcich zákazníkov.

SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače

Rok 2021 sa nesie v znamení zážitku a pohodlia užívateľa z vašich web stránok.

SEO = Prvá Strana Googlu

Viditeľnosť vo svete online je základom úspešnej firmy, služby, výrobku. SEO je dôležité pre každého, kto chce, aby sa zákazník cítil dobre. Pozvanie na web stránku je ako pozvanie k vám domov. „Hosť do domu, boh do domu.“ tak sa kedysi vravievalo. Stále to platí, takže kávička, vodička, vínečko, pohodlné kresielko a všetky zdrobneniny, ktoré pomôžu k nákupu zákazníka.

Google k tomu ešte pridáva 10 doporučení, ktoré posunú vašu stránku smerom hore!

 Google 10 doporučení pre rok 2021:

  1. Vysoko kvalitný obsah – obsah je jednoducho „king“ aj bez kong… 😊
  2. Spätné odkazy – áno, ale len z autoritatívnych webov
  3. Zámer vyhľadávania – jasné, napíšem presne, čo chcem
  4. Rýchlosť načítavania stránky – moja trpezlivosť končí tretím mrknutím oka
  5. Responzívny web – to niekto ešte používa nejaký iný?
  6. Autorita – milujeme myšlienkových lídrov!
  7. Kľúčové slová – stačí povedať tie správne slová…
  8. Štruktúra webu – Pomóc, stratil som sa na webe, ako to vypnem?
  9. Bezpečnosť – moje údaje majú označenie „Top Secret“
  10. Užívateľská skúsenosť – „scrollujem“ do nemoty a furt ma to baví

Obsahový marketing

Z dlhodobého hľadiska je to najlepší spôsob budovania značky, ale nie je pre každého.

Ako sa stať autoritou

Tento typ marketingu poskytujem len vybraným firmám, ktoré si uvedomujú, čo dlhodobá stratégia znamená:

  • pravidelné vytváranie obsahu po dobu 3 a viac rokov
  • príspevky vyžadujúce vysoký stupeň odbornosti a dlhoročné skúsenosti
  • neotrasiteľné rozhodnutie stať sa jednotkou na trhu alebo si túto pozíciu udržať

Obsahový marketing zahŕňa:

  1. úroveň (vrchol, raritné) – myšlienkové líderstvo, výskum, kniha, e-book, white paper
  2. úroveň (neobyčajné) – dlhé články a prezentácie
  3. úroveň (občas) – štatistika, grafy
  4. úroveň (pravidelne) – bežný blog
  5. úroveň (záplava, často) – príspevky na sociálnych sieťach

Ak máte ambíciu na vytvorenie obsahu prvej úrovne, pri ktorej je predpoklad, že sa bude zaručene šíriť, je povinnosťou využiť aj zvyšné štyri úrovne vo vhodnej forme.

⇑FB ⇑SEO ⇑PPC

Marketing B2B