PPC špecialista

Pay per click reklama

PPC

Reklama Google Ads je platená za klik (PPC – pay per click). Slúži na okamžité zviditeľnenie produktu, služby, značky (brandu). Stačí mať Google Ads účet a oslovíte veľké množstvo potenciálnych zákazníkov.

Účet Google Ads

Založiť účet a vyklikať si platenú reklamu je  jednoduché. Míňate peniaze a stále máte pocit, že to nie je ono? Reklamám PPC musíte povedať, čo majú robiť. Je potrebné ich optimalizovať!

1

Štruktúra účtu

PPC má síce svaly, ale bez kostry (opory) sa nepohne dopredu.

2

Kľúčové slová

Absolútny základ. Je to ako Vaša vizitka, Váš odtlačok prsta – tiež je jedinečný.

3

Rozpočet

Dobre si rozmyslite, koľko viete investovať. Musíte mať finančný plán! Rozhoduje pravidelnosť reklám a Vaša trpezlivosť.

PPC Reklama

Aký typ reklamy je pre Vás najvhodnejší? Môžete viesť vyhľadávacie, obsahové, video, nákupné, inteligentné kampane, ale ktorá je tá pravá?

1

Stanovenie cieľov

Cieľ kampane, po googlácky konverzia, môže byť pre Vás nákup, návštevnosť, vyplnenie formulára, stiahnutie e-booku. Je to na Vás.

2

Výber kampane

Ideálnou kombináciou je vyhľadávacia kampaň doplnená ďalšou podľa potreby.

3

Cielenie

Viete kto je Vaše publikum, ideálny zákazník, cieľovka? Kto u Vás nakupuje?

Analýza PPC

Google má mocné marketingové  nástroje a poskytuje nám veľa údajov, ktoré nám našepkávajú, akú stratégiu marketingu zvoliť.

1

Dojem zo vstupnej stránky

Reklamu sme urobili na výbornú, no hodnotenie je podpriemerné. Musíme sa pozrieť na SEO a kľúčové slová.

2

Google Analytics

Absolútny základ vyhodnocovania údajov v širšom kontexte.

3

Návratnosť investícií

Nerobím reklamu pre reklamu! Rozhodujúca je návratnosť investícií, rozhodujúci je zisk!

Zisk

Logo SeoTrends

Rýchly kontakt a ozvem sa späť

Share This