PPC špecialista
Pay per click reklamaPPC
Reklama Google Ads je platená za klik (PPC – pay per click). Slúži na okamžité zviditeľnenie produktu, služby, značky (brandu). Stačí mať Google Ads účet a oslovíte veľké množstvo potenciálnych zákazníkov.
Účet Google Ads
Založiť účet a vyklikať si platenú reklamu je jednoduché. Míňate peniaze a stále máte pocit, že to nie je ono? Reklamám PPC musíte povedať, čo majú robiť. Je potrebné ich optimalizovať!
1
Štruktúra účtu
PPC má síce svaly, ale bez kostry (opory) sa nepohne dopredu.
2
Kľúčové slová
Absolútny základ. Je to ako Vaša vizitka, Váš odtlačok prsta – tiež je jedinečný.
3
Rozpočet
Dobre si rozmyslite, koľko viete investovať. Musíte mať finančný plán! Rozhoduje pravidelnosť reklám a Vaša trpezlivosť.
PPC Reklama
Aký typ reklamy je pre Vás najvhodnejší? Môžete viesť vyhľadávacie, obsahové, video, nákupné, inteligentné kampane, ale ktorá je tá pravá?
1
Stanovenie cieľov
Cieľ kampane, po googlácky konverzia, môže byť pre Vás nákup, návštevnosť, vyplnenie formulára, stiahnutie e-booku. Je to na Vás.
2
Výber kampane
Ideálnou kombináciou je vyhľadávacia kampaň doplnená ďalšou podľa potreby.
3
Cielenie
Viete kto je Vaše publikum, ideálny zákazník, cieľovka? Kto u Vás nakupuje?
Analýza PPC
Google má mocné marketingové nástroje a poskytuje nám veľa údajov, ktoré nám našepkávajú, akú stratégiu marketingu zvoliť.
1
Dojem zo vstupnej stránky
Reklamu sme urobili na výbornú, no hodnotenie je podpriemerné. Musíme sa pozrieť na SEO a kľúčové slová.
2
Google Analytics
Absolútny základ vyhodnocovania údajov v širšom kontexte.
3
Návratnosť investícií
Nerobím reklamu pre reklamu! Rozhodujúca je návratnosť investícií, rozhodujúci je zisk!
Profit