Referencie

Prípadové štúdie v praxi

Trend

Výhody spolupráce

Freelancer

Individuálny prístup. Komunikujete len so mnou.

Komunikácia

Jasná a presná komunikácia.  Moje slovo platí.

Špecialista

Mám jasné zameranie a špecializáciu. Robím PPC a SEO. 

Peniaze hýbu svetom

Viem ako funguje obchod. Marketing sa robí pre zisk. Na konci dňa sa počítajú len čísla.

Projektové riadenie

Viem riadiť projekty a nechýbajú mi manažérske zručnosti a vedomosti.

 

Stratégia marketingu

Som silný vo vytváraní marketingových stratégií z rôznych uhlov pohľadu.

{

“Pragmatický prístup, logika, jasný marketingový cieľ!”

Vínomil.sk

“Skvělá komunikace, vstřícný přístup. Profesionál ve svém oboru. Děkuji a všem doporučuji."

Simona Hovorková, Glamor.cz

“Musím povedať, že v oblasti IT som celkom zdatný, no nedostatok času ma prinútil hľadať freelancera, na ktorého je spoľahnutie. Našiel som ho!”

Anonym

“Investícia sa vyplatila! Nebolo to jednoduché a dokonca som v jednej chvíli pochyboval. Avšak pán Milčík ma presvedčil zotrvať a vyplatilo sa.”

Anonym

Úspech

Úspešné príbehy

Pomáham budovať slovenské, české značky, ale aj tie svetoznáme. Som otvorený, bez predsudkov, nápomocný pri hľadaní nápaditých riešení. Dôležitý je pre mňa individuálny prístup ku každému projektu, pretože niekoľkokrát som si v praxi overil, že čo jednému pomôže, inému škodí. Inšpirujte sa príbehmi z praxe.

Nezáleží koľkokrát na ceste za úspechom spadneš, dýchaš prach, alebo si rozbiješ nos. Dôležitejšie je, koľkokrát z toho prachu dokážeš vstať a kráčať vpred.

SEO a PPC v praxi

Cudzí účet facebooku

Viem, že to vyzerá sľubne, keď si kúpite zavedený účet Facebooku (Meta). Mimochodom porušujete pravidlá a ešte ste ani nezačali. Máte fanúšikov, dokonca ste si k tomu kúpili e-shop, takže všetko je hotové, len začať predávať. A tu začína niekoľkoročné trápenie sa, oslovovanie odborníkov, aby Vám len niečo s tým účtom urobili.

Nakoniec sa majiteľka účtu dostala ku mne. Mala už obmedzený rozpočet, keďže investovala peniaze niekoľko rokov a márne. Skúšal som to všeliak – cez podporu FB, business managera, odstránením chýb. Nakoniec som prišiel na to, že predchodca tohto účtu porušoval pravidlá reklamy. FB zablokoval reklamu aj obchod. Neostalo nič iné len oželieť publikum a založiť nový účet.

Dnes funguje obchod na Facebooku, majiteľka si zobrala moje rady k srdcu a pravidelne pridáva príspevky prostredníctvom kamarátky (má naozaj nadanie) a publikum rastie, čo viac si želať.

Horeca magazín

Horeca Magazine

Pred 10 rokmi som písal odborné texty v oblasti gastronómie. Cieľom bolo spopularizovať aj témy, ktoré neboli veľmi známe. Budete sa čudovať, ale pivné špeciály boli v plienkach a rozmanitosť ich chutí nepoznaná. Dokonca cigary ako téma, nebola veľmi populárna, nie že by dnes bola, ale aspoň sme trochu vzbudili záujem u prevádzkovateľov gastronomických zariadení.

 

Logo Vínomil

Projekt Vínomil

Môj web o kultúre vína. Rozprávať sa o víne sa môžete s hocikým. Nikto touto témou nepohrdne. Všetci sú zrazu takí trochu rozjarení, v eufórii, že zabudnú na svoje starosti a predsudky. A to ma baví. Od základnej myšlienky „Šírim kultúru vína“, cez ochrannú známku, stratégiu marketingu, sociálne siete, webovú stránku až po písanie blogu. Viete koľko je Vínomilcov na Slovensku? Veľa. Každý rád cestuje, aspoň prstom na mape, každý rád degustuje, každý je rád v príjemnej spoločnosti. Neveríte? Uveríte tu na Vínomil.sk 

 

Logo Sommelier select

Sommelier select

V rámci spoločnosti Metro Cash and Carry Slovensko som mal možnosť stáť pri zrode jej vlastnej značky vína  Sommelier select. Vytvoril som marketingovú ideu “ Vína s dušou slovenských viníc“, pomáhal som budovať značku, tvoril som texty a popisy vín v katalógu, komunikoval s médiami, organizoval eventy. Na pôvodnú prezentáciu sa môžete pozrieť v odkaze –

Sommelier select a Jozef Milčík

 

Gastroweb magazín

Gastroweb

Someliérstvo v plnom prúde. Naväzujúce písanie článkov v oblasti someliérskych služieb. Gastroweb mal veľké ambície sa stať križovatkou gastronómie. Posúďte, či sa im to podarilo. Odkaz na moje články.

 

Koláž etikety vína

Jednoduchá grafika

Mám rád keď texty sprevádza jednoduchá grafika vystihujúca náladu textu. Som obdivovateľom umenia art deco, surrealizmu a umenia ako takého. Rád tvorím údernú grafiku vystihujúcu podstatu. Využívam toto svoje nadanie najmä pri praktických veciach, ako je hromadná správa feedu obrázkov na e-shopoch s tisíckami produktov.

 

Logo Šariš

Šariš tmavý

Spolupráca s marketingovou agentúrou Muw Saatchi & Saatchi na propagácii tmavého piva Šariš. Celý koncept bol postavený na zviditeľnení tmavého piva a slovenskej kuchyne. Vytvoril som texty na propagáciu, PR článok a recepty s pivom. Bola k tomu pripravená samostatná stránka, fotky z varenia a jedál a miešané nápoje.

Skúsenosť

Logo SeoTrends

Rýchly kontakt

Share This