Tržby +257 % a ROAS 500 % v PPC reklame pre chovateľské potreby

Kontext 🐶🐱🦜

Klientom bol e-shop so sortimentom chovateľských potrieb pre psy, mačky a papagáje. Jeho hlavným cieľom bolo dosiahnuť čo najvyššiu návratnosť investícií (ROAS) a významný zisk pri zachovaní rozumného rozpočtu na google ads.

Výzva 🔍

Pôvodná PPC reklama bežala iba v najzákladnejšej podobe, bez štruktúry účtu v Google Ads a bez A/B testovania jednotlivých kreatív. Chýbalo nastavenie merania návratnosti investícií (ROAS), takže nebolo jasné, ktorá kampaň prináša zisk a ktorá nie.

Prístup 📌

Zvýšili sme efektivitu cez dôslednú analýzu dát a reorganizáciu google ads účtu:

  • Zaviedli sme precíznu štruktúru kampaní a reklamných skupín
  • Selektovali sme kľúčové slová s najväčším potenciálom konverzií
  • Nastavili sme cieľové ROAS a priebežne ho optimalizovali
  • Implementovali sme A/B testy kreatív (grafika a video)
  • Využili sme všetky formáty reklám pre maximálne pokrytie publika

Výsledky💰📊

Zvýšili sme mesačnú tržbu z 7 000 € na 25 000 €, čo predstavuje +257 % nárast. Na slovenskom trhu dosiahol účet ROAS 500 %, na maďarskom, českom a rakúskom trhu ROAS 300 %.

Záver📢

Chcete zistiť, prečo vaša PPC reklama nepredáva a ako získať vyšší zisk? 👇

 

PPC audit: Prečo vaša PPC reklama nepredáva?

Mini analýza konkurencie pre PPC kampane