Optimalizácia webu pre vyhľadávače
Ponuka služieb SEOSEO
Optimalizácia webu pre vyhľadávače je základom, aby Vás bolo na internete vidieť. Vaša webová stránka by mala vyhovovať nielen vyhľadávačom (ako Google), ale najmä užívateľom, teda potenciálnym zákazníkom.
Kľúčové slová
Vždy sa musí začať od základov. Keď nebudete vedieť, ako zákazníci vyhľadávajú Váš tovar alebo službu, je Vaša stratégia marketingu založená len na odhade. Pozrite sa, čo analýzou kľúčových slov získate.
1
Štruktúra webu
Máte jasný prehľad ako má stránka vyzerať, čo je priorita a ktoré stránky by sa mali vytvoriť.
2
Longtail výrazy
Dlhé slovné spojenia na ktoré sa zabúda. Majú síce menej vyhľadávaní, ale v jednote je sila. Použite ich, čo najviac a vydláždia Vám cestu na prvú stranu vyhľadávania.
3
Blog
Konečne budete vedieť o čom máte písať na blogu. Z kľúčových slov získate redakčný plán a prostredníctvom článkov poskytnete odpovede na otázky zákazníkov. Budú Vás milovať!
4
Nadpisy a popisy
Nič nenecháte na náhodu a budete používať relevantné slová do dôležitých nadpisov „H1 H2 H3“, popisov, či dokonca do názvu stránok a podstránok.
Obsah web stránok
Urobili sme analýzu kľúčových slov a rade je obsah. Obsah web stránok je nielen text, ale aj obrázok, video alebo zvuk (podcast). Čo získate auditom obsahu web stránok?
1
Zámer
Používatelia internetu hľadajú odpovede na svoje otázky a potreby. Chcete pribiť obraz na stenu? Zámerom hľadajúceho je kúpa kladiva, klincov, alebo háčika. Alebo je to video ako trafiť klinec po hlavičke?
2
Autorita
Ste autorita, odborník na danú tému, len neviete ako písať blog? Poradím, navediem, naučím Vás alebo interného zamestnanca ako na to.
3
Obsah
Nestačí mať dobrý obsah, musíte mať výborný obsah, ak chcete uspieť. Byť o krok pred konkurenciou, pridajte vždy niečo navyše.
Technické SEO
Google hodnotí Vaše stránky aj z hľadiska prístupnosti a použiteľnosti Vašich webových stránok. Čo to znamená?
1
Prístupnosť
Nezáleží aké zariadenie používate na prehliadanie webových stránok. Vaše stránky by mali byť dostupné a čitateľné pre všetkých rovnako, vrátane Googlebota.
2
Používateľnosť
Máte krásne, fancy, cool stránky a robia úžasné efekty na počítači, ale na mobile sa na nich len ťažko orientujete? Navigácia, jednoduché preklikávanie, logika to smeruje k nákupu, konverzii a vyplneniu formulára. Nechcete predsa, aby sa zákazníci chodili na Vašu stránku len pozerať.
3
Optimalizácia
Rýchlosť načítania stránok, obrázky, videá v správnej veľkosti a formátoch, nepotrebné funkcie stránok, filter produktov- tým všetkým skúšate trpezlivosť svojho budúceho zákazníka.
Perfect