SEO služby

Optimalizácia pre webové vyhľadávače

Služby SEO – Search Engine Optimization- Optimalizácia webu pre vyhľadávače, ktorej cieľom je, aby váš obsah webových stránok, nadpisy, texty, videá, obrázky, nebol len výplňou. Webová stránka má poskytnúť také informácie, ktoré vystihujú vašu službu alebo produkt a zároveň sú tieto informácie užitočné aj pre vašich potenciálnych zákazníkov. Keď obsah webovej stránky naplní tento cieľ, sekundárnym efektom bude, že sa posuniete v organickom vyhľadávaní na prvú stranu.

Čo je SEOKontakt

Analýza kľúčových slov a fráz

Marketing založený na stratégii SEO – optimalizácie pre webové vyhľadávače je dlhodobá záležitosť a úzko súvisí aj s budovaním vašej značky e-shopu alebo firmy. Vždy sa musí začať od základov. a tou je analýza kľúčových slov a fráz. Keď nebudete vedieť, ako zákazníci vyhľadávajú váš tovar alebo službu, je vaša stratégia marketingu založená len na odhade. Pozrite sa, čo analýzou kľúčových slov získate.

1

Štruktúra webu

Máte jasný prehľad ako má stránka vyzerať, čo je priorita, aké URL adres mať a ktoré podstránky by sa mali vytvoriť.

2

Vyhľadávané slová a frázy

Na základe štatistiky budete vedieť aké slová sa používajú pri vyhľadávaní, ktoré typy produktov sú populárne, alebo dokonca kde by ste si mohli založiť kamennú predajňu.

3

Obsah webu

Konečne budete vedieť o čom máte písať na blogu. Aké texty napísať, aké nadpisy použiť, popisy výrobkov napísať.

4

PPC reklamy

Efektívne PPC reklamy s vysokou návratnosťou, ktorých základom je správny obsah na webových stránkach. Vhodné pre všetky typy PPC reklám ako Linkedin, Facebook, Google Ads, Instagram, či cenové porovnávače.

Návrh štruktúry webových stránok

Urobili sme analýzu kľúčových slov a rade je návrh informačnej štruktúry webovej stránky. Logická štruktúra je veľmi dôležitá, pretože pokiaľ by ste v budúnosti chceli zmeniť URL adresy, tak je pravdepodobné, že prídete o vybudovanú organickú návštevnosť. Samozrejme je možné staré URL adresy presmerovať, ale čo keď máte tisíce stránok na eshope? Pozrite sa, čo získate návrhom informačnej štruktúry webových stránok.

1

Logická štruktúra

Je potrebné myslieť aj na možnú rozšíriteľnosť štruktúry webovej stránky o podstránky, ktoré v budúcnosti by ste mohli potrebovať.

2

Nové podstránky

Podstránky, ktoré dávajú správne odpovede na zadané slová vo vyhľadávači vám prinesú nielen vyššiu návštevnosť, ale aj náskok pred konkurenciou.

3

Obsah

Nestačí mať dobrý obsah, musíte mať výborný obsah, ak chcete uspieť. Častokrát je kvalitne urobená štruktúra webovej stránky inšpirujúca pre copywritera, alebo grafika.

Technické SEO alebo analýza SEO on page faktorov

Všetko musí klapať ako hodinky. Webová stránka musí byť rýchla, prehľadná a efektívna, Zákazník sa musí k informácii alebo produktu dostať na čo najmenej klikov. Je potrebné nájsť problémy technické alebo obsahové, ktoré tomu bránia. Aj Google hodnotí vaše webové stránky z hľadiska prístupnosti a použiteľnosti. Čo to znamená?

1

Prístupnosť

Nezáleží aké zariadenie používate na prehliadanie webových stránok. Vaše stránky by mali byť dostupné a čitateľné pre všetkých rovnako, vrátane Googlebota.

2

Používateľnosť

Máte krásne, fancy, cool stránky a robia úžasné efekty na počítači, ale na mobile sa na nich len ťažko orientujete? Navigácia, jednoduché preklikávanie, logika to smeruje k nákupu, konverzii a vyplneniu formulára. Nechcete predsa, aby sa zákazníci chodili na Vašu stránku len pozerať.

3

Optimalizácia

Rýchlosť načítania stránok, obrázky, videá v správnej veľkosti a formátoch, nepotrebné funkcie stránok, filter produktov- tým všetkým skúšate trpezlivosť svojho budúceho zákazníka.

Share This