SEO služby
Optimalizácia pre webové vyhľadávačeSlužby SEO – Search Engine Optimization- Optimalizácia webu pre vyhľadávače, ktorej cieľom je, aby váš obsah webových stránok, nadpisy, texty, videá, obrázky, nebol len výplňou. Webová stránka má poskytnúť také informácie, ktoré vystihujú vašu službu alebo produkt a zároveň sú tieto informácie užitočné aj pre vašich potenciálnych zákazníkov. Keď obsah webovej stránky naplní tento cieľ, sekundárnym efektom bude, že sa posuniete v organickom vyhľadávaní na prvú stranu.
Analýza kľúčových slov a fráz
Marketing založený na stratégii SEO – optimalizácie pre webové vyhľadávače je dlhodobá záležitosť a úzko súvisí aj s budovaním vašej značky e-shopu alebo firmy. Vždy sa musí začať od základov. a tou je analýza kľúčových slov a fráz. Keď nebudete vedieť, ako zákazníci vyhľadávajú váš tovar alebo službu, je vaša stratégia marketingu založená len na odhade. Pozrite sa, čo analýzou kľúčových slov získate.
1
Štruktúra webu
Máte jasný prehľad ako má stránka vyzerať, čo je priorita, aké URL adres mať a ktoré podstránky by sa mali vytvoriť.
2
Vyhľadávané slová a frázy
Na základe štatistiky budete vedieť aké slová sa používajú pri vyhľadávaní, ktoré typy produktov sú populárne, alebo dokonca kde by ste si mohli založiť kamennú predajňu.
3
Obsah webu
Konečne budete vedieť o čom máte písať na blogu. Aké texty napísať, aké nadpisy použiť, popisy výrobkov napísať.
4
PPC reklamy
Efektívne PPC reklamy s vysokou návratnosťou, ktorých základom je správny obsah na webových stránkach. Vhodné pre všetky typy PPC reklám ako Linkedin, Facebook, Google Ads, Instagram, či cenové porovnávače.
Návrh štruktúry webových stránok
Urobili sme analýzu kľúčových slov a rade je návrh informačnej štruktúry webovej stránky. Logická štruktúra je veľmi dôležitá, pretože pokiaľ by ste v budúnosti chceli zmeniť URL adresy, tak je pravdepodobné, že prídete o vybudovanú organickú návštevnosť. Samozrejme je možné staré URL adresy presmerovať, ale čo keď máte tisíce stránok na eshope? Pozrite sa, čo získate návrhom informačnej štruktúry webových stránok.
1
Logická štruktúra
Je potrebné myslieť aj na možnú rozšíriteľnosť štruktúry webovej stránky o podstránky, ktoré v budúcnosti by ste mohli potrebovať.
2
Nové podstránky
Podstránky, ktoré dávajú správne odpovede na zadané slová vo vyhľadávači vám prinesú nielen vyššiu návštevnosť, ale aj náskok pred konkurenciou.
3
Obsah
Nestačí mať dobrý obsah, musíte mať výborný obsah, ak chcete uspieť. Častokrát je kvalitne urobená štruktúra webovej stránky inšpirujúca pre copywritera, alebo grafika.
Technické SEO alebo analýza SEO on page faktorov
Všetko musí klapať ako hodinky. Webová stránka musí byť rýchla, prehľadná a efektívna, Zákazník sa musí k informácii alebo produktu dostať na čo najmenej klikov. Je potrebné nájsť problémy technické alebo obsahové, ktoré tomu bránia. Aj Google hodnotí vaše webové stránky z hľadiska prístupnosti a použiteľnosti. Čo to znamená?
1
Prístupnosť
Nezáleží aké zariadenie používate na prehliadanie webových stránok. Vaše stránky by mali byť dostupné a čitateľné pre všetkých rovnako, vrátane Googlebota.
2
Používateľnosť
Máte krásne, fancy, cool stránky a robia úžasné efekty na počítači, ale na mobile sa na nich len ťažko orientujete? Navigácia, jednoduché preklikávanie, logika to smeruje k nákupu, konverzii a vyplneniu formulára. Nechcete predsa, aby sa zákazníci chodili na Vašu stránku len pozerať.
3
Optimalizácia
Rýchlosť načítania stránok, obrázky, videá v správnej veľkosti a formátoch, nepotrebné funkcie stránok, filter produktov- tým všetkým skúšate trpezlivosť svojho budúceho zákazníka.